معرفی و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دوشنبه 28 مهر 1399
18:41
مریم

دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین دستگاه تصفیه آب در ایران است. این دستگاه با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این محصول در حجم و طرح های مختلفی تولید می‌شود که هر کس می‌تواند با توجه به نیاز خود مناسب ترین آن را خریداری کند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر زمانی که دارای فیلتر قلیایی و اسمز معکوس باشد نسبت به انواع دیگر قیمت بالاتری دارد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر در 5 یا 6 مرحله آب را تصفیه می‌کند و در نهایت آبی را تولید می‌کند که نوشیدن آن مانند خوردن دارو برای انواع بیماری های عفونی و میکروبی می‌باشد.مراحل تصفیه آب دستگاه سافت واتر به شرح زیر است:

مرحله اول: حذف ذرات بالای 5 میکرون از جمله شن و ماسه، گل و لای و همچنین حذف حشرات بزرگتر از 5 میکرون و... با استفاده از فیلتر الیافی
مرحله دوم:حذف فلزات سنگین، کلر و مواد شیمیایی محلول در آب به وسیله‌ی فیلتر کربن فعال
مرحله سوم:حذف ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون توسط فیلتر کربن بلاک
مرحله چهارم: حذف املاح موجود در آب، مواد شیمیای، عناصر سرطان زا و خطرناک و... توسط فیلتر ممبران
مرحله پنجم: حذف بو و مزه های اضافی و همچنین ضدعفونی کردن آب توسط فیلتر پست کربن
مرحله ششم: تنظیم PH آب و تولید آب قلیایی. همچنین اضافه کردن مواد معدنی که برای بدن مفید هستند

ویژگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

این دستگاه دارای گیج فشار می‌باشد
آب شور را تبدیل به آب شیرین می‌کند
PH آب را تنظیم می کند
کاهش TDS آب
دارای فیلتر ممبران می‌باشد
توانایی کاهش سختی آب که باعث کف کردن صابون و بهتر شدن طعم و بوی آب می‌شود
جابجایی آسان و راحت
قابل نصب در زیر سینک آشپزخانه
دارای پمپ های قوی و قطعات اصل و اورجینال
کارایی بدون لرزش و صدا
دارای شیر تنظیم املاح
استفاده کردن از فرایند اسمز معکوس برای تصفیه آب
تصفیه مقدار آب مورد نیاز

مزایای دستگاه تصفیه آب soft water

این دستگاه در تصفیه آب خیلی حرفه ای عمل می‌کند و کیفیت آب تولید شده بسیار بالا و قابل توجه است. تصفیه آب سافت واتر محصول کشور تایوان است و این کشور در تمام نقاط دنیا دارای نمایندگی می‌باشد.شما می‌توانید با خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر از این نمایندگی ها از خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید و در صورت بروز هرگونه مشکل از گارانتی دوساله‌ی آن استفاده کنید.

مزیت دیگر این دستگاه کیفیت بالای آن نسبت به قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر است که همین مسئله برای ما خیلی اهمیت دارد و همیشه خواهان خرید محصولی بوده ایم که دارای قیمت پایین و در عین حال دارای کیفیت بالایی بوده باشد.در ساخت این محصول از قطعات اصل و اورجینال استفاده شده است.

مزیت دیگر این محصول تصفیه آب مورد نیاز هر خانواده است.دستگاه تصفیه آب سافت واتر می‌تواند روزانه 180 لیتر آب را تصفیه کند و در محفظه های تعبیه شده نگهداری کند.

برند سافت واتر، یک برند تایوانی است که تحت لیسانس ایالات متحده آمریکا (USA) تولید می شود! دستگاه های این برند دارای انواع خاصیت های آنتی اکسیدانی، تاییدیه و قلیایی هستند. شما می توانید با توجه به نیاز خود از انواع مختلف این دستگاه که در بازار ایران موجود هستند، استفاده کنید!

قیمت و خرید تصفیه آب سافت واتر

وارد کننده و مرکز فروش دستگاه تصفیه آب اصل تایوان، راد گستر نوین آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی خرید و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب مناسب محل زندگی شما می باشد. در وب سایت شرکت راد گستر نوین می توانید از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی این شرکت آگاهی کسب کرده و قیمت روز هر یک را مشاهده نمایید. همچنین مشاوران فروش این شرکت آماده پاسخگویی تلفنی و آنلاین به شما می باشند. ثبت سفارشات در این سایت بصورت خرید اینترنتی و یا خرید تلفنی بوده و همه محصولات دارای گارانتی و سرویس ارسال و نصب رایگان می باشند



[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله خرید 7 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]